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Desarrollo de productos y procesos
Dimensions of service quality in Peruvian e-commerce and its relationship with customer satisfaction
Autoría:
Sandro Sanchez Paredes
¿Compras en línea? La clave está en la calidad del servicio
Autoría:
Sandro Sanchez Paredes
Biosecurity in the workplace and a QMS during the COVID-19 pandemic: a survey for Peruvian goods companies
Autoría:
Jorge Benny Benzaquen de las Casas, Beatrice Elcira Avolio Alecchi
QMS and biosecurity measures in Peruvian services companies during the Covid-19 pandemic
Autoría:
Jorge Benny Benzaquen de las Casas, Beatrice Elcira Avolio Alecchi
Green two‐echelon closed and open location‐routing problem: application of NSGA‐II and MOGWO metaheuristic approaches
Autoría:
Mohammad Khalilzadeh
Total Quality Management in Peruvian goods companies during the Covid-19 pandemic
Autoría:
Jorge Benny Benzaquen de las Casas, Juan Pedro Rodolfo Narro Lavi
A fuzzy project buffer management algorithm: a case study in the construction of a renewable project
Autoría:
Mohammad Khalilzadeh
Growth, innovation and policy for chicken in Latin America 1961-2019
Autoría:
Gregory Joseph Scott
Quality in private health companies in Peru: The relation of QMS & ISO 9000 principles on TQM factor
Autoría:
Jorge Benny Benzaquen de las Casas
Risk identification and prioritization in banking projects of payment service provider companies: an empirical study
Autoría:
Mohammad Khalilzadeh
The multi-objective supplier selection problem with fuzzy parameters and solving the order allocation problem with coverage
Autoría:
Mohammad Khalilzadeh
La Dirección de la Calidad y la Administración
Autoría:
Jorge Benny Benzaquen de las Casas
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